Prisvinnende magasin for Støtvig Hotel
Støtvig Hotel
2018

Prisvinnende magasin for Støtvig Hotel

Støtvig HoteI på Larkollen er et annerledes hotell, som kombinerer det beste fra de tradisjonsrike badehotellene langs Oslofjorden med en følelse av stilen og atmosfæren fra New England i USA.

Den 11.11.18 fylte hotellet 5 år og veldig mange ambisjoner og målsettinger for hotellets drift er oppnådd og overgått. Anledningen var derfor klart tilstede for å markere 5 årsjubileet og suksessen på en ordentlig måte, blant annet gjennom å utvikle et høykvalitetsmagasin: Støtvig Hotel – Hotellet og årstidene.

Magasinet er utviklet av Mvh i tett samarbeid med hotelleier Stig Fische og fotograf Therese Fische. Et printmagasin i den digitale tid! Magasinet ble distribuert i seteryggene på utvalgte SAS-flighter og bidro til videre bygging av kjennskap, profil og ønsket prøving av det suksessfulle hotellet. Med denne printkampanjen økte hotellet sine ordrer for 2019 med 3 % og omsetningen i kampanjeperioden økte med 17 % sammenlignet med året før. I tillegg vant magasinet gull i HSMAI Awards 2018 i kategorien «Annonser Print og digital».

Juryen, med Ellen Arnstad i spissen, begrunnet gullet på følgende måte:

«Juryen mener at kvaliteten på magasinet er imponerende. Og i en heldigital verden, så viser det seg at et print-produkt kan bygge merkevare og oppnå gode resultater. Magasinet får fram både hotellets sjel og destinasjonen gjennom fire årstider. Sammen med korte, lesverdige og personlige tekster og gjennomtenke bildemotiver preget av blant annet hotelleierens drømmer og visjoner, er dette det perfekte magasinet for å fortelle en historie om ikke bare et hotell, men om verdier og om en destinasjon i det norske landskapet.»